Reklamačné podmienky
Podmienky reklamácie
- Práva z vadného plnenia
Zaručujeme, že náš tovar je pri prechode nebezpečenstva škody bez vád. Ak tovar nespĺňa niektorú z nasledujúcich podmienok, máte právo ho reklamovať:
- Zodpovedá popisu, druhu, množstvu, kvalite, funkčnosti, kompatibilite a iným dohodnutým vlastnostiam.
- Je vhodný na účel, na ktorý ho požadujete a s ktorým sme súhlasili.
- Je dodaný s príslušenstvom a návodom na použitie.
- Zodpovedá bežným vlastnostiam tovaru rovnakého druhu, ktoré môžete rozumne očakávať.
- Je dodaný s obalom, návodom na montáž a inými pokynmi na použitie, ktoré môžete rozumne očakávať.
- Zodpovedá kvalitou alebo prevedením vzorke alebo predlohe, ktoré vám boli poskytnuté pred uzavretím zmluvy.
- Uplatnenie reklamácie
Ak má tovar vadu, môžete ju reklamovať pomocou nášho reklamačného formulára – Reklamačný formulár
Vyplnený formulár zašlite na emailovú adresu info@skinmewear.sk.
- Kupujúci je pri podaní reklamácie povinný doložiť:
- Na vyžiadanie e-shopu kópiu dokladu o kúpe tovaru (daňový doklad, prípadne potvrdenie o úhrade tovaru).
- Reklamovaný tovar s kompletným príslušenstvom.
- Popis závady.
-
Predávajúci vyhotoví kupujúcemu doklad o prijatí tovaru do reklamácie.
-
Vaše práva pri reklamácii
V prípade vady máte právo na:
- Odstránenie vady dodaním nového tovaru alebo chýbajúcej časti.
- Odstránenie vady opravou tovaru.
Ak by vami zvolený spôsob odstránenia vady bol nemožný alebo neprimerane nákladný, vyhradzujeme si právo navrhnúť iný spôsob riešenia.
- Ďalšie práva
Ak nie je možné vadu odstrániť, máte právo na:
- Primeranú zľavu z ceny.
- Odstúpenie od zmluvy.
- Záručná doba
Záručná doba na oblečenie je 24 mesiacov.
- Nárok na uplatnenie záruky zaniká v prípade:
- Opotrebenia tovaru jeho bežným používaním.
- Poškodenia živlami (napr. voda, oheň či blesk a pod.).
- Poškodenia tovaru pri preprave (túto reklamáciu je nutné riešiť priamo s dopravcom).
- Predávajúci nezodpovedá za vady vzniknuté:
- Nešetrným zaobchádzaním.
- Násilným mechanickým poškodením zo strany kupujúceho.
- Ošetrovaním výrobku, ktoré je v rozpore s odporúčaným postupom uvedeným na etikete výrobku.
Reklamáciu vybavíme v súlade s vami uplatneným právom z vadného plnenia.
Vaše SkinMe