Reklamačné podmienky

Podmienky reklamácie

  1. Práva z vadného plnenia

Zaručujeme, že náš tovar je pri prechode nebezpečenstva škody bez vád. Ak tovar nespĺňa niektorú z nasledujúcich podmienok, máte právo ho reklamovať:

  • Zodpovedá popisu, druhu, množstvu, kvalite, funkčnosti, kompatibilite a iným dohodnutým vlastnostiam.
  • Je vhodný na účel, na ktorý ho požadujete a s ktorým sme súhlasili.
  • Je dodaný s príslušenstvom a návodom na použitie.
  • Zodpovedá bežným vlastnostiam tovaru rovnakého druhu, ktoré môžete rozumne očakávať.
  • Je dodaný s obalom, návodom na montáž a inými pokynmi na použitie, ktoré môžete rozumne očakávať.
  • Zodpovedá kvalitou alebo prevedením vzorke alebo predlohe, ktoré vám boli poskytnuté pred uzavretím zmluvy.
  1. Uplatnenie reklamácie

Ak má tovar vadu, môžete ju reklamovať pomocou nášho reklamačného formulára – Reklamačný formulár

Vyplnený formulár zašlite na emailovú adresu info@skinmewear.sk.

  1. Kupujúci je pri podaní reklamácie povinný doložiť:
  • Na vyžiadanie e-shopu kópiu dokladu o kúpe tovaru (daňový doklad, prípadne potvrdenie o úhrade tovaru).
  • Reklamovaný tovar s kompletným príslušenstvom.
  • Popis závady.
  1. Predávajúci vyhotoví kupujúcemu doklad o prijatí tovaru do reklamácie.

  2. Vaše práva pri reklamácii

V prípade vady máte právo na:

  • Odstránenie vady dodaním nového tovaru alebo chýbajúcej časti.
  • Odstránenie vady opravou tovaru.

Ak by vami zvolený spôsob odstránenia vady bol nemožný alebo neprimerane nákladný, vyhradzujeme si právo navrhnúť iný spôsob riešenia.

  1. Ďalšie práva

Ak nie je možné vadu odstrániť, máte právo na:

  • Primeranú zľavu z ceny.
  • Odstúpenie od zmluvy.
  1. Záručná doba

Záručná doba na oblečenie je 24 mesiacov.

  1. Nárok na uplatnenie záruky zaniká v prípade:
  • Opotrebenia tovaru jeho bežným používaním.
  • Poškodenia živlami (napr. voda, oheň či blesk a pod.).
  • Poškodenia tovaru pri preprave (túto reklamáciu je nutné riešiť priamo s dopravcom).
  1. Predávajúci nezodpovedá za vady vzniknuté:
  • Nešetrným zaobchádzaním.
  • Násilným mechanickým poškodením zo strany kupujúceho.
  • Ošetrovaním výrobku, ktoré je v rozpore s odporúčaným postupom uvedeným na etikete výrobku.

Reklamáciu vybavíme v súlade s vami uplatneným právom z vadného plnenia.

Vaše SkinMe